Leveringsbetingelser

1. Leveringsomkostninger

Alle leveringsomkostninger betales af kunden. Prisen for levering af en ordre er 49,- DKK.

Hvis ordrens total beløb overstiger 499,- DKK betales fragten af KC Rideudstyr.

Ordren sendes til leveringsadressen, som er oplyst af kunden under bestilling af ordren. Hvis ordren ønskes sendt til en anden adresse end faktureringsadressen, skal dette oplyses under check ud. Det gøres ved at sætte kryds i Send varerne til en anden adresse?

Hvis du efter bestilt ordre, skulle have behov for at ændre leveringsadresse. Skal der tages kontakt til KC Rideudstyr hurtigst muligt ved, at kontakte os på telefon, email eller igennem vores kontaktformular. Du kan se vores kontaktoplysninger på vores kontaktside.

KC Rideudstyr kan ikke drages til ansvar, hvis der oplyses forkert leveringsadresse. Kunden vil i dette tilfælde, selv skulle dække eventuelle tab.

 

2. Leveringstid

En ordre afsendes først når vi har modtaget den fulde betaling for ordren.
Vi sender en email til kunden om, at ordren er gennemført, når ordren afsendes fra vores lager.

Forventet leveringstid er 1-5 hverdage.

Hvis dele af en ordre indeholder produkter, som ikke længere er på lager eller er i restordre. Vil vi afhængigt af leveringstiden på de manglende produkter, sende ordren af flere omgange. Kunden vil i dette tilfælde, ikke skulle betale fragten for de manglende produkter.

Ordre sendes fra flere forskellige fragtfirmaer, blandt andet PostNord og GLS.

Der kan forekomme lang leveringstid (8-12 uger) på hjelme med swarovski krystaller og lak, da krystallerne er håndpåsat og hjelmene håndmalet i Danmark.

 

3. Forsinket levering

I det omfang, at en ordre bliver forsinket under levering, vil vi tage kontakt til kunden og oplyse herom.

Der kan være forlænget leveringstid i, forbindelse med helligdage, weekender, vejrforhold, politiske kriser, verdenskrige el. lign.

KC Rideudstyr kan ikke drages til ansvar, hvis den oplyste leveringstid ikke overholdes.

 

4. Skade under levering

Skulle nogle af produkterne, have taget skade under levering. Skal du tage kontakt til KC Rideudstyr, indenfor 14 dage efter du har modtaget leveringen.

Du kan kontakte os igennem email, telefon eller vores kontaktformular. Du kan se vores kontaktoplysninger på vores kontaktside.

Oplyser kunden ikke om en beskadiget ordre, overdrages ansvaret 14 dage efter leveringsdato til kunden selv.